سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشپزباشی

آموزش و تهیه غذاها و دسرهای مختلف و متنوع ...

 

1. تخم مرغ ها در طبقه وسط یخچال بهتر میمانند بخصوص اگر در شانه های خود تخم مرغ نگهدا...
ری کنید. به ظرف دیگری منتقل نکنید.
2. شیر معمولا به اشتباه در طبقه بالای یخچال گذاشته میشود. در حالی که بهترین جا برای شیر طبقه ی پایین ، ته ته که سردترین نقطه ی یخچال است گذاشته شود.
3. ماست، پنیر کاتج، کرم ترش، بهتر است که طبقه پایین یخچال به همون دلیل سردتر بودنش گذاشته شود. بهتر است توی سینی دوران باشد که تا بتوانید راحت بچرخانید و همینطور تاریخ انقضای آن را ببینید.
4. گوشت های بسته بندی شده بهتر است طبقه پایین یخچال در قسمت سرد گذاشته شود. اینجوری اگر آب آنها هم چکه کرد. حد اقل تمام یخچال آلوده نخواهد شد.
5. سبزیجات با مقداری رطوبت تازه تر خواهند ماند . سبزیجاتتان را در همان بسته بندی خود که کمی بهتر است سر آن بازباشد در کشویی که روی آن سبزیجات یا رطوبت زیاد نوشته شده قرار دهید.
6. میوه جات بهتر است در جایی که کمترین رطوبت را دارد قرار بگیرد. معمولا روی یکی از کشو های یخچال نوشته شده است کمترین رطوبت . میوه ها را در بسته بندی خود که کمی سر آن باز باشد در این کشو قرار دهید. میوه های اسیدی مثل پرتقال بهتر است که در بسته بندی نباشد.
8. کره و پنیر های نرم مثل پنیر کرم لازم نیست زیاد سرد باشند.در دریچه لبنیات در قسمت در یخچال در گرمترین نقطه یخچال قرار میگیرد.
7. گوشت های ساندویچی مثل انواع کالباس بهتر از در کم عمق ترین کشویخچال که معمولا سردترین نقطه یخچال هست قرار داده شود. اگر همچین کشویی ندارید در طبقه پایین یخچال قرار دهید.
9 . سوس هایی مثل کچاپ، سوس سالاد، مایونز، و همینطور ترشیجات در طبقه در یخچال قرار میگیرد. روغن زیتون، و روغن گیاهی در قفسه آشپزخانه قرار میگیرد. اما روغنهای مثل روغن کنجد، و گردو نیز در یخچال باید قرار گیرد. آن هم در طبقه در یخچال.
10.آبمیوه پرتقال اگر پاستوریزه شده باشد میتواند در طبقه در یخچال قرار گیرد. در غیر اینصورت اگر آبمیوه تازه گرفته شده است در طبقه پایین قرار گیرد.


نوشته شده در دوشنبه 91/8/8ساعت 12:18 صبح توسط آذین نظرات ()


آخرین مطالب
» دسر لایه ایی
» شیرینی شکلاتی
» حلوای آرد گندم
» بستنی وانیلی و انجیر گریل شده با طعم بهار نارنج
» بامیه
» ته چین مرغ و بادمجون
» پیراشکی گوشت
» ترایفل توت فرنگی و کیوی
» پاناکوتای شکلاتی
» مسقطی

Design By : TopBloger.com